IITTALA Tenavajumppa 4-6- vuotiaille

Tenavajumpassa leikitään, temppuillaan ja pidetään yhdessä hauskaa! Tenavajumpassa harjoitellaan liikunnallisia taitoja ja yksinkertaisia pelejä. Kerhossa koetaan liikkumisen iloa ja riemua! Toisinaan kerhossa ulkoillaan ja saatamme saada vierailijoita kerhoomme esittelemään omaa liikuntaharrastustaan. Joillain kerhokerroilla tutustumme myös muutamaan helppoon tanssiin osana kulttuurikasvatuksellista näkökulmaa.

Leikkien ja liikkuen kehittyy kehon koordinaatio ja liikkeen monipuolistuminen. Myös ryhmässä olemisen sekä rauhoittumisen ja rentoutumisen taidot kehittyvät.  -Toiminta painottuu ryhmämuotoiseen yhdessä tekemiseen. Ohjaaja kuuntelee myös lasten toiveita ja ottaa ne mahdollisuuksien mukaan huomioon.

Liikkumisen ohella kerhossamme on kantavana teemana myös tunnetaidot: opettelemme iloitsemaan onnistumisista, sietämään pettymyksiä tai peleissä häviämistä sekä kehitämme rohkeutta itsenäiseen toimintaan ja uteliaisuutta uuden kokeilemiseen. Myös hyvät kaveritaidot ovat keskeisellä sijalla.

Kerho kokoontuu tiistaisin Nuhalan liikuntasalissa klo 17-18

Kerho alkaa 27.8.. ja päättyy 26.11., syyslomalla vko 42 kerho ei kokoonnu.

Kerhon hinta on 55 e/kausi.

Toteutuminen varmistetaan huoltajalle viikkoa ennen kerhon alkamista kerhokirjeellä sähköpostitse ennen kerhon alkua osoitteesta: ohjaaja.hame@lastenliitto.fi

Ohjaaja vastaa myös kerhoihin liittyviin kysymyksiin.

HUOM! Kerhoon mahtuu rajallinen määrä lapsia - ennakkoilmoittautuminen välttämätön!

Tutustuthan ilmoittautumiskäytänteihin.

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot

KylläEi