LAHTI Aikuinen &taapero -kerho

Taaperokerhossa aikuinen ja lapsi saavat tulla viettämään aikaa toisten vanhempien ja lasten kanssa sallivassa ja rauhallisessa tunnelmassa. Jokaisella kerralla on jotain toiminnallista pientä ohjelmaa kuten liikuntaa, askartelua ja muuta kivaa yhdessä!
Kerhossa vaihdetaan kuulumisia, oleskellaan ja kohdataan toinen toisemme lempeästi. Aikuisille tarjolla kahvia.

Ohjaajana toimii Annika Ivanova. Kerhossa suuntaudutaan erilaisiin luoviin menetelmiin, kuten sana- ja kuvataiteeseen, sekä kehollisuuteen.

Kerho toteutetaan maanantaisin klo 9.30-11  Fellmannia-talon ala-aulassa 26.8.-25.11.2024. Kerho ei kokoonnu syyslomalla (vko 43).Kerho on suunnattu 1,5- 3-vuotiaille taaperoille yhdessä vanhemman kanssa.Kerho on maksuton, mutta edellyttää ennakkoilmoittautumista!

Kerhoa koskeviin tiedusteluihin vastaa: hame@lastenliitto.fi

Kerhon toteutuminen vahvistetaan sähköpostitse n. viikkoa ennen kerhon alkamista.

Tutustu Lastenliiton peruutusehtoihin, ilmoittautumiskäytänteisiin, maksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Ajankohta

26.8.2024 09:30 – 25.11.2024 11:00