HATTULA Lautapelit ja seuraleikit

Lautapelit ja seuraleikit- kerhossa tutustumme perinteisiin ja uudempiin lautapeleihin sekä seuraleikkeihin. Ohjelmaan sisältyy myös, esimerkiksi Legoilla rakentelukertoja eri teemoista.  Kerhossa harjoittelemme myös tärkeää tunteiden hallintaa: miten iloita onnistumisista ja miten sietää petymyksiä, jos ei aina pellä voitakaan. Ohjaaja kuuntelee lasten toiveita ja ottaa ne mahdollisuuksien mukaan huomioon.

Kerho ei edellytä mitään erityistietoja tai taitoja; ainoastaan aito kiinnostus aiheeseen riittää.

Lautapelit ja seuraleikit- kerho  on 1.-4.-luokkalaisille lapsille. Kerho on maksuton, mutta edellyttää ennakkoilmoittautumista.

Kerho kokoontuu maanantaisin klo 16-17 Hattulan pääkirjastossa.  Kerho alkaa 26.8. ja päättyy 25.11.

Syyslomaviikolla 42 kerho ei kokoonnu.

Lisätietoja kerhosta antaa kerhonohjaaja Miia Honkasalo sähköpostitse: ohjaaja.hame@lastenliitto.fi

Samasta osoitteesta lähetetään myös kerhon infokirje kerhon alkamisesta n. viikkoa ennen kerhon alkua.

Tutustu ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussääntöihimmemaksu- ja toimitusehtoihimme sekä tietosuojaselosteisiimme. Kiitos!

Terms and conditions for registration and cancellation can be found in English on this page, information about processing of personal data on this page and payment terms and conditions on this page. Scroll down the pages to find English versions.

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot