RENKO Liikuntakerho

Liikuntakerho on riemukas kerho lapsille, jotka tykkäävät liikkua, pelailla ja tutustua uusiinkin lajeihin.

Liikunta- ja temppukerhossa tärkeintä on liikunnasta nauttiminen ja yhdessä tekeminen!  Kerholaiset  tutustuvat joukkuepeleihin ja liikuntaleikkeihin..Jokaisella kerhokerralla opitaan myös meille kaikille tärkeitä rentoutumisen taitoja. Joillain kerhokerroilla saatamme ulkoilla tai saada vierailijoita kerhoomme esittelemään omaa liikuntaharrastustaan. Joillain kerhokerroilla tutustumme myös muutamaan helppoon tanssiin osana kulttuurikasvatuksen näkökulmaa. Kerholaisten toiveet huomiodaan mahdollisuuksien mukaan sisällön suunnittelussa.

Toiminta painottuu ryhmämuotoiseen yhdessä tekemiseen. Kerhoon osallistuminen ei vaadi aiempaa erityisosaamista tai harrastuneisuutta.

Liikkumisen ohella kerhossamme on osana tunnetaitojen harjoittelu. Opettelemme iloitsemaan onnistumisesta, sietämään pettymyksiä/häviötä ja kokeilemaan rohkeasti ja uteliaasti uutta. Myös hyvät kaveritaidot ovat keskiössä.

Kerho kokoontuu 28.8.-27.11..  keskiviikkoisin klo 16-17 Rengon koulun liikuntasalissa, Urheilutie 2.  Syyslomalla (vko 42) kerho ei kokoonnu.

Kerhon hinta on 49 e/kausi.

Toteutuminen varmistetaan huoltajalle viikkoa ennen kerhon alkamista kerhokirjeellä sähköpostitse osoitteesta: ohjaaja.hame@lastenliitto.fi

Ohjaaja vastaa myös kerhoon liittyviin tiedusteluihin.

HUOM! Kerhoon mahtuu rajallinen määrä lapsia - ennakkoilmoittautuminen välttämätön!

Ilmoittautumiskäytänteet | Lastenliitto

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot

KylläEi