YHDESSÄ - ryhmä isälle ja lapselle

YHDESSÄ on kerho isälle ja lapselle, jonka ikä on 7-10 vuotta. Yhdessä kerhossa isät ja lapset pääsevät puuhailemaan vaihtuvien teemojen mukaan, joissa huomioidaan mm. erilaiset syksyn teemapäivät. Ohjelmaan mahtuu ainakin pientä kokkausta, liikenneturvallisuutta, eläinten viikon ohjelmaa ja Halloween juhlat peleineen ja leikkeineen.

Ohjelmaa suunnitellaan myös yhdessä osallistujien kanssa.

Ryhmään osallistuminen ei edellytä mitään erityisiä tietoja tai taitoja; ainoastaan avoin ja iloinen mieli on tarpeen.

Isän sijasta lapsen kanssa ryhmään voi osalistua myös vaari tai kummisetä.

Ryhmä järjestetään yhteistyössä Pohjantähden kanssa.

Ryhmä kokoontuu seitsemänä (7) perjantaina 30.8., 13.9., 27.9., 11.10., 25.10., 8.11. ja 22.11. klo 17-18 Ukkosessa, Hallituskatu 4, Hämeenlinna.

Kauden hinta on 25 €/isä ja lapsi

Ryhmän toteutuminen vahvistetaan kerhokirjeellä noin viikkoa ennen aloitusta osoitteesta: ohjaaja.hame@lastenliitto.fi

Ohjaaja vastaa myös kerhoa koskeviin tiedusteluihin.

Tutustuthan ennen ilmoittautumista: Ilmoittautumiskäytänteet | Lastenliitto

Tutustu ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussääntöihimmemaksu- ja toimitusehtoihimme sekä tietosuojaselosteisiimme. Kiitos!

Terms and conditions for registration and cancellation can be found in English on this page, information about processing of personal data on this page and payment terms and conditions on this page. Scroll down the pages to find English versions.

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot