Perheliikunta

Toiminta on maksutonta ja tavoitteena on innostaa perheitä yhdessä liikkumiseen ja tekemiseen. Samalla pyritään lisäämään yleistä aktiivisuutta sekä kannustamaan hyvinvointiin.

Kysy lisää: Eveliina Haikansalo 040 830 7086 tai pirkanmaa@lastenliitto.fi

Perhetemppu:

Perhetemppu on alle kouluikäisen lapsen ja huoltajan yhteinen mukava liikuntahetki, jossa lapsi pääsee oppimaan liikunnallisia taitoja oman tason mukaan takaperin kävelystä eläinliikkumisiin sekä erilaisiin hyppyihin ja kuperkeikkoihin. Luvassa leikkejä liikunnan ilon kautta, temppuratoja, liikuntavälineisiin tutustumista vapaammin sekä leikkivarjolla rauhoittumista.
Kesto n. 45-60min lasten päivän fiilis huomioiden.

Viikottaiset perhetemput syyskaudella joka keskiviikko kello 10.30-11.30 Hervannan Kupolissa. Veloitukseton, sitoutumaton.
Järjestäjä:Tampereen Lastenliitto sekä Lupa Liikkua -hanke, Tampereen kaupungin liikuntapalvelut.

Satujumppa:

Satujumppa on alle kouluikäisen lapsen ja huoltajan yhteinen mukava liikuntahetki, jossa lapsi pääsee oppimaan liikunnallisia taitoja oman tason mukaan takaperin kävelystä eläinliikkumisiin sekä erilaisiin hyppyihin. Luvassa leikkejä liikunnan ilon kautta, temppuratoja, liikuntavälineisiin tutustumista vapaammin sekä leikkivarjolla rauhoittumista.
Kesto n. 45-60min lasten päivän fiilis huomioiden.

Viikoittainen Satujumppa tiistaisin kello 10.00-11.00 Kaukajärven kirjastolla. Veloitukseton, sitoutumaton.

Perheiden perjantai hulinat:

Alle kouluikäisille lapsille ja heidän perheelleen suunnattu yhteinen liikunnan ilon täyteinen hetki, jossa lapsi pääsee liikkumaan yhdessä aikuisen kanssa  oppien erilaisia liikunnallisia taitoja oman tason mukaan sekä tutustumaan eri liikuntavälineisiin. Tasapainotteletko taitoradalla, hypit hyppynarua, heität tai potkit palloa vai opettelet kuperkeikkoja? Tervetuloa mukaan vapaasti klo 10-12 välillä!

Viikottaiset perheiden perjantai hulinat syyskaudella joka perjantai kello 10.00-12.00 Nääshallilla. Veloitukseton, sitoutumaton.