RAUMA, Taidetta ja kädentaitoja 10-13v / SYKSY 2024

Matalan kynnyksen taide- ja kädentaitoharrastus 10-13 -vuotiaille Vanhassa Raumassa maanantaisin klo 18.45-20.15

Luvassa on muun muassa erilaisten taidetekniikoiden harjoittelua ja muita kädentöitä. Ohjaajana toimii taiteilija Tuula Kallas. Vaikka ohjaaja on "oikea" taiteilija, osallistuminen ei vaadi erityisiä taitoja. Harrastuksen ohjelma muotoutuu osallistujien mielenkiinnon kohteiden mukaan ja ohjaaja toteuttaa harrastajien toiveita mahdollisuuksien puitteissa.

Harrastus on suunnattu 10-13 -vuotiaille, mutta ikärajat ovat vain suosituksia. Myös 6-9 -vuotiaille on vastaava kerho ja esimerkiksi kaverukset ja sisarukset voivat halutessaan ilmoittautua samaan ryhmään. Pienempien ryhmän ilmoittautuminen löytyy täältä.

Paikka: Taiteilija Tuula Kallaksen galleria

Osoite: Koulukatu 3 B 3, Vanha Rauma, 26100 Rauma

Hinta: 50 € /kausi (sisältää kaikki tarvittavat tarvikkeet)

Aika: Maanantaisin 26.8.-2.12.2024 klo 18:45-20:15 (juhlapyhistä riippuen, kerhokerrat saattavat peruuntua)

• EI HARRASTUSTA:
    21.10. (syysloma)

ENNEN ILMOITTAUTUMISTA OTATTEHAN HUOMIOON ETTÄ:

• Kerhoilmoittautuminen on sitova eikä kerhoissa ole kokeilukertoja.
  • Kerhokausi maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä.
  • Peruutukset tulee tehdä aina sähköpostitse osoitteeseen satakunta@lastenliitto.fi, pelkkä kerhossa käymättä jättäminen ei vastaa kerhopaikan peruutusta. Saat peruutuksestasi kuittauksen. Muistattehan tehdä peruutuksen toimistolle, jotta voimme antaa kerhopaikan seuraavalle jonossa.
  • Kerhojen toimintakieli on suomi
  • Kerhoissa tulee olla pääosin vähintään kahdeksan lasta, jotta ne tullaan järjestämään. Jos kerho peruutetaan toiminnan järjestäjän taholta, siitä ilmoitetaan asiakkaille mahdollisimman pian ja kerhomaksut palautetaan asiakkaan erikseen ilmoittamalle tilille.
  • Kerhokerran peruuntuessa pyrimme korvaamaan peruuntuneen kerran, mutta aina se ei kuitenkaan aina ole mahdollista, sillä tilavaraukset on tehty vain tietyille ajanjaksoille.
  • Ilmoittautumislomakkeessa kysytään kuvaus- ja julkaisulupaa. Kuvamateriaalia, jota toiminnassa otetaan, käytetään Lastenliiton toiminnan dokumentointiin sekä viestintä- ja markkinointitarkoituksiin valmistettaviin esitteisiin, lehtiartikkeleihin ja sähköisiin julkaisuihin. Tämän lisäksi tiedotusvälineet saattavat toisinaan tarvita kuvamateriaalia. Henkilötietolaki edellyttää, että henkilön kuvan julkaisemiseen on saatava kuvattavan suostumus. Alaikäisen puolesta suostumuksen antaa hänen huoltajansa. Noudatamme kuvamateriaalin käytössä ja sen julkaisussa voimassa olevaa lainsäädäntöä sekä eettisesti hyväksyttäviä periaatteita ja edellytämme tätä myös tiedotusvälineiltä.
  • Tutustu ennen ilmoittautumista meidän ilmoittautumis- ja peruutussääntöihinmaksu- ja toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteisiin. Kiitos!

Kysymyksiä? Ota yhteys: satakunta@lastenliitto.fi

Tutustu ennen ilmoittautumista ilmoittautumis- ja peruutussääntöihimmemaksu- ja toimitusehtoihimme sekä tietosuojaselosteisiimme. Kiitos!

Terms and conditions for registration and cancellation can be found in English on this page, information about processing of personal data on this page and payment terms and conditions on this page. Scroll down the pages to find English versions.

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot

KylläEi
Kyllä! Haluan liittää lapseni jäseneksi (0€/vuosi)Lapsi on jo Rauman Lastenliiton jäsenEi kiitosKyllä! Haluan liittyä itse jäseneksi +5,00 €