Uudenmaan Lastenliitto ry:n syyskokous 30.10.2024

16.10.2024

Tervetuloa Uudenmaan Lastenliiton syyskokoukseen keskiviikkona 30.10.2024 kello 18.30.

Uudenmaan Lastenliiton sääntömääräinen syyskokous pidetään 30.10.2024 klo 18.30 Espoossa, osoitteessa Tapiolan kirjasto, Honka-tila, Espoon kulttuurikeskus, Kulttuuriaukio 2, 02100 Espoo.

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat ja sääntömuutos.

Piirin kokouksiin on kullakin piirin jäsenenä olevalla paikallisyhdistyksellä ja aluejärjestöllä oikeus lähettää äänivaltainen edustaja jäsenmääränsä kutakin alkavaa jäsenmaksunsa maksanutta 25 jäsentä kohti. Kokousedustus määräytyy toimintavuoden ensimmäisenä päivänä olleen jäsenmäärän mukaan.

Äänivaltaisen edustajan on esitettävä yhdistyksensä antama valtakirja tai oikeaksi todistettu pöytäkirjanote siitä kokouksesta, jossa hänelle on edustusoikeus annettu. Kokouksessa on kullakin kokousedustajalla yksi (1) ääni. Äänivalta kokouksessa on vain jäsenmaksunsa maksaneilla varsinaisilla jäsenillä. Kannatusjäsenillä ei ole kokouksissa äänivaltaa.

Pyydämme ilmoittautumaan ja toimittamaan valtakirjat Uudenmaan Lastenliiton syyskokoukseen viimeistään 23.10. klo 20.00 mennessä sähköpostilla uusimaa@lastenliitto.fi.