Tapahtumat

Tapahtumatoiminta on kaikille avointa ja maksutonta lyhytaikaista harrastus- ja tapahtumatoimintaa, jota järjestämme Vantaalla.

Kesällä 2024 järjestetään seuraavia koko perheen Kamun 50 v. kaverisynttäreistä puistoruokailujen yhteydessä:

Vuonna 2024 Vantaan kaupungin lisäksi 50-vuotisjuhlavuottaan viettää myös Vantaan Lastenliitto ry, jonka syntymäpäivä oli huhtikuussa. Tämän kunniaksi yhdistys järjestää vantaalaisille lapsille ja perheille maksuttomia Kamun 50–vuotiskaverikekkereitä puistoruokailun yhteydessä Vihertien, Korson ja Nissaksen asukaspuistoissa. Tule mukaan toiminnallisiin tapahtumiin, joissa pääset kokeilemaan taitojasi erilaisilla toimintapisteillä ja synttäriteemaisiin aktiviteetteihin!

Tapahtumat ovat osana Kotona Vantaalla 50v juhlavuotta. #kotonavantaalla

Aikatauluja:

Maanantaina 17.6.2024 Vihertien asukaspuisto kello 12-14 (Vihertie 56 e, 01620 Vantaa)

Tiistaina 18.6.2024 Korson asukaspuistossa kello 12-14 (osoite: Korsontie 11, 01450 Vantaa)

Keskiviikkona 19.6.2024 Nissaksen asukaspuistossa kello 12-14 (osoite: Nissaksentie 9, 01200 Vantaa)

Seuraathan meitä somessa instagramissa ja facebookissa, kesän tapahtumatoimintaa voit seurata myös #kotonavantaalla