Meillä on uusia jäsenetuja!

10.10.2024

Hei Vantaan Lastenliiton jäsen, meillä on ilo ilmoittaa uusista jäseneduista!

Haluatko liittyä meidän jäseneksi ja tulla mukaan tukemaan vantaalaista lapsi- ja varhaisnuorisotyötä!

Liity täältä!

Jäsenetuja vuonna 2024:

Tanssiteatteri Raatikko on lastenteatteriin erikoistunut ammattitanssiteatteri. Raatikko on perustettu vuonna 1972, ja on Suomen vanhin tanssiteatteri.

Tanssiteatteri Raatikko tarjoaa Vantaan Lastenliitto ry jäsenille etuna alennuksen lippuun ja lippuja voi ostaa max. 5 kappaletta/jäsen. Alennusliput voi varata puhelimessa 09 873 2306 tai sähköpostilla raatikko@raatikko.fi (Koodi ja tiedot jäsenetuun toimitetaan jäsenille erikseen.)

Instagram: @tanssiteatteriraatikko

Liikunnanilon Olohuone on paikka, jossa saat nauttia liikunnasta omana itsenäsi, omien taitojesi kanssa.

Olkkarilla nimensä mukaisesti saa myös napata tunnin yhteydessä kupin kahvia tai teetä ja jäädä juttelemaan & tutustumaan muiden kanssa.

Liikunnanilon Olohuone tarjoaa alennuksen jäsenillemme; Äitiysliikunta ja perheliikunta kursseihin.

(Koodi ja tiedot jäsenetuun toimitetaan jäsenille erikseen.)

Instagram: @liikunnanilonolohuone

Kehu Wellness & Dance

Kokonaisvaltaista hyvinvointia, lempeyttä ja parempaa kehoitsetuntoa! Kehu järjestää muun muassa tanssi- ja kehonhuoltotunteja Vantaalla.

Kehu Wellness & Dance tarjoaa jäsenillemme:
Vantaan Lastenliiton jäsenille loppuvuoden lyhytkursseista alennuksen - 15 %.
Voit kurkata tarkemmat tiedot kursseista ja ilmoittautua mukaan: www.kehuwd.fi

Lisäksi Vantaan Lastenliiton jäsenet voivat tilata satutanssi-korttipakkamme
alennettuun hintaan 23 € (norm. 29 €).
Korttipakkoja löytyy kaksi erilaista: Kesäiset Karkelot sekä pian ajankohtainen Talven Taika. Kummassakin pakassa on 24 korttia. Talven Taika -pakan mukana saat myös  alustan ja 24 kortteja vastaavaa tarraa liimattavaksi alustaan kortin tanssimisen jälkeen. Korttipakka muuntautuu siis helposti esimerkiksi joulukalenteriksi.

(Koodi ja tiedot jäsenetuun toimitetaan jäsenille erikseen.)

Instagram: @kehuwd ja @satutanssi

Driim hyvinvointi- ja elämäntapavalmennus

Suomen ainoa itsensäjohtamisen verkkovalmennus kirjasto

Tarjoamme -50 % alennuksen verkkovalmennuspalvelusta. Driim on innostava verkkovalmennuspalvelu, joka auttaa sinua tekemään elämästäsi sellaista kuin haluat sen olevan.

• 27 Valmennusta
  • Yli 300 Videota
  • Työkirja joka valmennukselle

Driim tarjoaa valmennuksia muun muassa ihmissuhteisiin, uraan ja talouteen sekä fyysiseen ja henkiseen hyvinvointiin liittyen. Saat konkreettisia oppeja omien alojensa huippunimiltä.

Driimin jäsenyydellä saat pääsyn jatkuvasti kasvavaan verkkovalmennuskirjastoon, joka on käytössäsi ajasta, paikasta ja laitteesta riippumatta. Jo viiden minuutin käytöllä päivässä, olet kohti tavoitteidesi saavuttamista Suomen huippuvalmentajien johdolla. Ensimmäiset videot valmennuksista pääsee katsomaan maksutta.

Instagram: @driim.fi

Teatteri Vantaa tarjoaa jäsenillemme edullisemmat teatteriliput koko perheen näytelmiin. Jäsenenä saat tiedon alennetun hinnan näytöksistä suoraan sähköpostiisi.

Instagram: @teatterivantaa

Haluamme kiittää sinua siitä, että olet jäsenemme! Jäsentemme tuki on meidän toimintamme kannalta todella tärkeää. Lämmin kiitos, että mahdollistat matalan kynnyksen harrastustoiminnan järjestämistä vantaalaisille lapsille, nuorille ja lapsiperheille.

Syysterveisin: Vantaan Lastenliiton väki