Leirit

Oulussa järjestetään kesäkuun alussa kaksi päiväleiriä, Kamun päiväleiri 1 & 2.

Kamu-kameleontti on Lastenliiton oma vekkuli maskottihahmo, ja Kamun leirillä pääsee pitämään hauskaa porukalla.

Päiväleirit sisältävät yhdessä pelaamista ja leikkimistä sekä retkeilyä lähiympäristössä. Leiriemme tavoitteena on tarjota mahdollisuuksia mukavaan yhdessäoloon, leikkimiseen ja hauskanpitoon. Leiriläisten toiveet otetaan leirin suunnittelussa huomioon. Leiri on avoin kaikille n. 7-10-vuotiaille lapsille. Osallistumismaksu sisältää päivittäisen lounaan, materiaalit ja vakuutuksen. Muistathan ilmoittaa lapsen mahdollisen erikoisruokavalion ilmoittautumisen yhteydessä.

Kamun päiväleiri 1
MA-PE 3.–7.6.2024 klo 9–16
7–10-vuotiaat, Timosenkosken luontokoulu (timosenkoskentie 70, 90620 Oulu)

Hinta 100 euroa / viikko. Molemmat viikot 200 euroa.

Touhukkaan ja monipuolisen ohjelman ja ammattitaitoisen ohjauksen lisäksi leirihinta sisältää vakuutukset, muut tarvittavat materiaalit ja välineet sekä lämpimän ruuan päivittäin. Leirin ikärajat ovat suosituksia, joiden mukaan toiminta suunnitellaan.

Ilmoittaudu leirille täältä: www.lastenliitto.fi/pohjois-pohjanmaa/tapahtumat/?paikkakunta=Oulu

Kamun päiväleiri 2
MA-PE 10.-14.6.2024 klo 9–16
7–10-vuotiaat, Timosenkosken luontokoulu (timosenkoskentie 70, 90620 Oulu)

Hinta 100 euroa / viikko. Molemmat viikot 200 euroa.

Lisätiedot: piirikoordinaattori Jemina Kakko, p. 050 354 2847, pohjois-pohjanmaa@lastenliitto.fi

Tervetuloa tutustumaan Pohjois-Pohjanmaan Lastenliiton leiritoimintaan!

Leiri = kivaa yhdessä, tekemisen riemua, uusia ystäviä, repullinen kokemuksia

Pohjois-Pohjanmaan Lastenliitto tarjoaa päiväleirejä Oulussa. Leirimme ovat pääsääntöisesti viiden vuorokauden mittaisia, syys- ja hiihtolomaleirit voivat olla lyhyempiäkin.

Kesä on leirien kulta-aikaa. Kesäleirillä kerätään reppuun paljon muistoja, kokemuksia ja uuden oppimisen riemua. Jokaisella Lastenliiton leirillä on oma teemansa, jonka ympärille leiri rakentuu. Teemat vaihtelevat vuosittain, mutta niihin sisältyy aina liikuntaa, kättentöitä, ulkoilua ja yhdessä oloa.