Usein kysytyt kysymykset

Täältä löydät meiltä useasti kysyttyjä kysymyksiä iltapäivätoiminnan osalta.

Iltapäivätoiminnan maksut?

Sopimuksia on kaksi, joko kello 16- päättyvä tai kello 17- päättyvä.

• Kello 16.00 päättyvä sopimus maksaa 100 €/kk.
  • Kello 17.00 päättyvä sopimus maksaa 130 €/ kk.

Voiko toiminta-aikaa muuttaa kesken kauden?

Kyllä, kuukauden irtisanomisajalla voit vaihtaa esim. kello 17 sopimuksen päättymään kello 16. Esim. Ilmoitat järjestösihteeri Sallamari Mäkiselle 1.10, että haluatte muuttaa sopimuksen päättymisaikaa, silloin sopimuksenne vaihtuu 1.11 alkaen uuden toivomanne ajan mukaiseksi. Muutoksia ei voida tehdä takautuvasti.

Maksuihin alennusta?

Iltapäivätoiminnan maksuihin on mahdollista saada tuloperusteisesti alennusta -35%. Alennuksen myöntää Vantaan kaupunki.

• Kello 16.00 päättyvä sopimus huojennuksen kanssa 65 €/kk
  • Kello 17.00 päättyvä sopimus maksaa 84,50 €/ kk.

Ohjeita ja lisätietoja maksuhuojennukseen voitte kysyä Oppilashallinnon sihteeriltä Sari Kinnuselta

• Sari Kinnunen, iltapaivatoiminta@vantaa.fi, Puh. 043 826 7723

Huojennusta ei voi hakea takautuvasti vuodenvaihteen jälkeen. Huojennus myönnetään alkuvuodesta vain kevätkauden maksuihin.

Iltapäivätoiminnasta irtisanoutuminen?

Irtisanoutuminen tehdään sähköisesti tämän linkin (linkki tulossa) kautta, muistathan täyttää huolellisesti kaikki kohdat. Irtisanominen tulee aina toimittaa toimistolle. Pelkkä ilmoitus ohjaajille ei riitä!

Jos et saa lomaketta täytettyä voit lähettää irtisanoutumisen myös sähköpostia osoitteeseen vantaa.sihteeri@lastenliitto.fi ja iltapaivatoiminta@vantaa.fi.