Pirkkalan Lastenliitto ry:n kevätkokous 2024

30.4.2024

Tervetuloa Pirkkalan Lastenliitto ry:n kevätkokoukseen.

Pirkkalan Lastenliitto ry:n kevätkokous pidetään 30.4.2024 kello 17.30 alkaen hybridikokouksena. Kokous järjestetään toimistollamme osoitteessa Kuninkaankatu 13 B, 33210 Tampere. Kokoukseen voi osallistua myös etänä Microsoft Teamsin kautta.

Kevätkokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Kokouksessa äänivaltaisia ovat viisitoista (15) vuotta täyttäneet varsinaiset jäsenet. Äänivalta kokouksissa on vain jäsenmaksunsa maksaneilla varsinaisilla jäsenillä. Tukijäsenillä, kunniapuheenjohtajalla ja - jäsenillä ei ole kokouksessa äänivaltaa. Läsnäolo- ja puheoikeus on varsinaisten jäsenten lisäksi liittohallituksella ja liiton toimihenkilöillä. Läsnäolo- ja puheoikeuden vuosikokous voi myöntää myös muille henkilöille.

Ilmoittauduthan kevätkokoukseen su 28.4.2024 mennessä sähköpostilla osoitteeseen pirkanmaa@lastenliitto.fi. Kerrothan viestissä myös osallistutko etänä vai tuletko paikan päälle.

Lämpimästi tervetuloa!